اسپانيا4 ايرلند0

فوتبال ایران وجهان

فوتبال ایران وجهان2012

اسپانيا4 ايرلند0

تيم‌هاي فوتبال اسپانيا و ايرلند از گروه سوم جام‌ملت‌هاي اروپا ساعت 23:15 به وقت ايران در ورزشگاه آره‌نا گدانسک لهستان با قضاوت پدرو پروئنکا پرتغالي آغاز شد.



شاگردان ويسنته دل‌بوسکه موفق شدند در اين ديدار بازي برتري را نسبت به ايرلندي‌ها نشان دهند و با نتيجه 4 بر صفر به پيروزي رسيدند.



ماتادورها در اين بازي برخلاف ديدار گذشته مقابل ايتاليا، فرناندو تورس را در نوک خط حمله قرار داده بودند و حضور اين مهاجم از همان ابتداي بازي اثر خود را در زمين مسابقه نشان داد.



اسپانيايي‌ها خيلي زود توسط مهاجم چلسي در دقيقه 4 گل اول بازي را به ثمر رساندند تا نشان دهند براي کسب پيروزي پرگل مقابل شاگردان تراپاتوني صف‌آرايي کرده‌اند.



ال‌نينيو (لقب فرناندو تورس) با اين گل پس از مدت‌ها طلسم گل‌نزدن در تيم ملي را شکست و بار ديگر پاي او به گلزني در ترکيب ماتادورها باز شد.



اسپانيا در ادامه نيمه اول کاملا توپ و ميدان را مقابل ايرلند در اختيار داشت و حملات خطرناکي را روي دروزاه شي‌گيون تدارک ديد اما از موقعيت‌هاي خود سودي نبرد تا در نهايت تلاش دو تيم در نيمه اول با برتري يک گله اسپانيا همراه شود.



در نيمه دوم باز هم برتري اسپانيايي‌ها محسوس بود و اين تيم باز هم در دقايق ابتدايي اين نيمه توسط داويد سيلوا در دقيقه 49 گل دوم بازي را به ثمر برساند.



حملات گسترده اسپانيا با حملات نه‌چندان اثرگذار ايرلندي‌ها تا حدودي پاسخ داده مي‌شد اما کاملا مشخص بود که شاگردان تراپاتوني تحت تاثير پاس‌کاري و کارهاي تاکتيکي ماتادورها قرار دارند.



در ادامه باز هم فرناندو تورس در يک فرصت‌طلبي در دقيقه 70 گل سوم بازي را به ثمر رساند تا کار براي ايرلندي‌ها به پايان برسد و شاگردان تراپاتوني وداعي تلخ از با اين مسابقات داشته باشند.



در اواخر اين بازي و در دقيقه 83، فابرگاس که به جاي تورس در ميدان حاضر شده بود گل چهارم بازي را به ثمر رساند تا اسپانيا پيروزي پرگل و ارزشمندي را بدست آورد.



اسپانيا:



کاسياس، آربلوا، پيکه، راموس، يوردي آلبا، ژاوي، بوسکتس، آلونسو (خاوي مارتينز 65)، سيلوا، تورس (فابرگاس 74)، اينيستا (کازورلا 80)



 ايرلند:



گيون، وارد، دان، اس‌تي ليجر، اوشي، مک‌گدي، ولان (گرين 80)، آندريوس، داف (مک‌کلين 65)، کين، کوکس (والترز 65)



در ديگر ديدار اين گروه ايتاليا مقابل کرواسي متوقف شد.



 *جدول رده‌بندي گروه سوم (C):



1- اسپانيا، 2 بازي، 4 امتياز، تفاضل 4+



2- کرواسي، 2 بازي، 4 امتياز، تفاضل 2+



3- ايتاليا، 2 بازي، 2 امتياز



4- ايرلند، 2 بازي، بدون امتياز 


دیگر وبلاگ این نویسنده وبلاگwww.sohrabhejazi.blogfa.comاست

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  جمعه 26 خرداد 1391برچسب:,ساعت 16:51  توسط سهراب